هنگامی که دیالیز در مرحله 4 یا 5 مرحله آغاز می شود؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هنگامی که دیالیز در مرحله 4 یا 5 مرحله آغاز می شود؟

هنگامی که دیالیز در مرحله 4 یا 5 مرحله آغاز می شود؟ دیالیز یک درمان جایگزینی کلیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به زندگی طولانی تر است. هنگامی که شما دیالیز را شروع کنم؟ مرحله 4 یا 5 مرحله؟ اگر شما یک ذهن روشن در مورد این موضوع ندارد، نگه داشتن خواندن برای اطلاعات بیشتر.

به طور کلی، زمانی که بیماری کلیوی خود وارد مرحله 4، شما باید برای دیالیز آماده، برای مثال، برای ایجاد یک فیستول، به انتخاب نوع دیالیز، و غیره در مرحله 5، شما باید دیالیز شروع می شود. با این حال، هیچ مقررات سختگیرانه شما باید برای شروع دیالیز در مرحله 5. برای برخی از بیماران کلیوی، که بسیاری از ناراحتی شدید بدنی، به عنوان مثال، سردرد، فشار خون بالا، تهوع، استفراغ وجود دارد، شدید تورم و غیره. در این مورد، شما باید دیالیز اوایل شروع می شود. برای برخی بیماران، که هیچ ناراحتی عمومی بدن، حتی در مرحله 5. در این مورد، شما می توانید از سر باز کردن دیالیز.

من فکر می کنم مهم نیست چه نوع از مردم هستند، آنها نمی خواهند به شروع دیالیز. درست است؟ اگر چنین است، شما باید درمان فوری برای بهبود عملکرد کلیه است.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، که حذف سموم درمان یک گزینه بهتر از دیالیز است. می تواند به عنوان دیالیز به پاک کردن مواد زائد و مایعات اضافی از خون عمل کند. اما کار می کند بهتر از دیالیز، دلیل آن را نیز می توانید مواد سمی از سلول های کلیه حذف شده است. هنگامی که سموم در داخل و خارج از سلول های کلیه، که به خون فضای خوب توسط کلیه های آسیب دیده خود را ترمیم شد. علاوه بر این، یک شرایط خوب خون می تواند اکسیژن را حمل و نقل، مواد مغذی و مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر برای موفقیت کلیه ها، که می تواند به بهبود کلیه تسریع کمک کند. پس از درمان برای چند روز، بدیهی است وجود خواهد داشت تغییر شرایط، برای مثال، تورم را ناپدید می شوند. اشتهای خوب تبدیل خواهد شد. پروتئینوری کاهش آنها. فشار خون بالا و تثبیت شده است. غیره پس از یک ماه از درمان، سطح کراتینین کاهش خواهد یافت. افزایش GFR خود را، و غیره با این حال، برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر، شما باید برای آماده شدن برای بلند مدت 1/2 سال یا 3-4 سال است. و سپس آن را ممکن است برای شما به دور از دیالیز.

هنگامی که دیالیز را شروع کنم؟ مرحله 4 یا 5 مرحله؟ این به شرط شما بستگی دارد. برای پاسخ دقیق شما می توانید اطلاعات دقیق در مورد سلامت خود را به دکتر آنلاین ما توصیف و یا ارسال یک کپی اسکن شده از sjzhospitalrenal@hotmail.com معاینه پزشکی خود را یا Whatsapp + 8615732170898. ما می توانیم به شما کمک کند مورد خود را تجزیه و تحلیل و ارائه راهنمایی های شخصی در درمان است.





:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: